Μάθε τι νέο κυκλοφορεί:

Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΟΡΝΟΓΕΡΟΥ , CHARLES BUKOWSKI

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σανγκάη η μεταφορά σε κόμικ των πασίγνωστων διηγημάτων του Bukowski με τίτλο “Σημειώσεις ενός πορνόγερου”. Η δουλειά που σύστησε τον γερμανό κομιξά Matthias Schultheiss σ’όλη την ευρώπη τη δεκαετία του ΄80. Οι “Σημειώσεις ενός πορνόγερου” άρχισαν να δημοσιεύονται το ‘67 στα τεύχη του Open City, μιας από τις underground εφημερίδες που έβγαλαν στην επιφάνει το έργο του Μπουκόβσκι. Στα διηγήματα του αυτά, ο Μπουκόφσκι περιγράφει ουσιαστικά την ίδια του τη ζωή εκείνη την περίοδο. Δέκα χρόνια ασωτίας, ακατάσχετης οινοποσίας, συναισθηματικών απογοητεύσεων και συνεχούς εναλλαγής δουλειών. Χρησιμοποιώντας ως πρωταγωνιστή το λογοτεχνικό alter ego του, τον Χανκ Τσινάσκι, χτίζει βήμα προς βήμα μια αυτοβιογραφία χωρίς σαφή αρχή και τέλος. Συνθέτει ιστορίες γεμάτες από εκνευριστικά γεγονότα, ίσως ανάξια καν να ειπωθούν. Κι όμως, μέσα από τις ιστορίες αυτές, ο σημαντικότερος τότε εν ζωή αμερικανός ποιητής σύμφωνα με τον Σαρτρ και τον Ζενέ, μιλάει για το “κοινωνικό περιθώριο” που στοιβάζεται στις αμερικάνικες μητροπόλεις. Μιλάει με τη γλώσσα του κι εξιστορεί τα πάθη του. Μιλάει για τον έρωτα και το θάνατο, για την εργασία και το αλκοόλ. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια επισκόπηση ορισμένων σελίδων από το διαθέσιμο προς πώληση βιβλίο και στο τέλος της σελίδας τα σημεία διακίνησης.

Εκδότης ΣΑΝΓΚΑΗ
Συγγραφέας SCHULTHEISS MATTHIAS
Σχεδιαστής SCHULTHEISS MATTHIAS
Έτος κυκλοφορίας 2014

Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2015

SUPERMAN UNCHAINED ΤΕΥΧΟΣ 8

Ο Σούπερμαν και η Λόις Λέιν έχουν στα χέρια τους το Γαιόλιθο, που δημιούργησε η Ανάληψη για να καταστρέψει τον πλανήτη μας. Το Οχυρό της Απομόνωσης είναι περικυκλωμένο από τις δυνάμεις του Στρατηγού Λέιν, ο οποίος και εξαπολύει την επίθεση του! Ο Σούπερμαν, αφού οδηγεί τη Λόις σε ένα ασφαλές μέρος, αντιμετωπίζει τα στρατεύματα του Λέιν. Στο μεταξύ, στο Γκόθαμ, ο εξοργισμένος Ρέιθ επιτίθεται στον Μπάτμαν για να τον εξοντώσει, αφού τον θεωρεί υπεύθυνο για την ήττα του από τα χέρια του Σούπερμαν. Ο Σκοτεινός Ιππότης χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να σταματήσει ή να καθυστερήσει τον Ρέιθ, αλλά όλα αποτυγχάνουν. Ακόμα και η Γουόντερ Γούμαν δεν μπορεί να σταματήσει τον μανιασμένο εξωγήινο. Όσο για τον Σούπερμαν, αποδεικνύεται ανήμπορος να τα βγάλει πέρα με το στρατό του Λέιν. Λίγο πριν δεχτεί το τελειωτικό χτύπημα, επεμβαίνει η Λόις και με τη δύναμη του Γαιόλιθου εξουδετερώνει τα υπερόπλα του Λέιν. Ο Σούπερμαν μαθαίνει πού βρίσκεται ο Ρέιθ και πηγαίνει για να τον αντιμετωπίσει!

Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

(SUB)GARDEN PARTY

Πρόκειται για το τέταρτο κόμικ άλμπουμ του Νίκου Μηλιώρη (σενάριο-σχέδιο) και το δεύτερο με ηρωίδες τις νεράιδες από το "ΟΤΑΝ ΦΑΝΗΚΑΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ" (FUTURA, 2002).


Υπόθεση:

Επτά χρόνια μετά το «Όταν Φανήκαν Τα Φτερά της» οι νεράιδες Αγγλιντάλλ, Στραφταλίδα, Ζωή και Μωβ θα συναντηθούνε μια ακόμα φορά ώστε λύσουνε το μυστήριο μιας περίεργα δολοφονημένης νεράιδας. Το κόμικ κινείται μεταξύ αστυνομικού μυστηρίου και φαντασίας, διανθισμένο με αρκετά σουρεαλιστικά στοιχεία.


Δημιουργός : Νίκος Μηλιώρης
Εκδότης : Αυτοέκδοση
Αριθμός Σελίδων : 84 (Έγχρωμο)
Έκδοση : 2014

Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015

ΚΛΙΚ! ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ MILO MANARA

Περιγραφή: 

Δύο είναι τα μυστηριώδη κουτιά που επηρέασαν τον κινηματογράφο και τα κόμικς. Το πρώτο εμφανίζεται στο αριστούργημα του Λουίς Μπουνιουέλ Η ωραία της ημέρας. Το χρησιμοποιεί ο ανατολίτης επισκέπτης ενός μπουρδέλου, για να κρύψει εκεί μέσα μια αόρατη μικροσυσκευή, που αποδεσμεύει τον ερωτικό πόθο της Σεβερίν, μιας παντρεμένης γυναίκας που βασανίζεται από τις ερωτικές της φαντασιώσεις (και την υποδύεται μια εξαιρετική Κατρίν Ντενέβ).

Το δεύτερο κουτί είναι εκείνο που καθοδηγεί την ερωτική παραφορά της Κλάουντια, της πανέμορφης ηρωίδας ενός κλασικού βιβλίου της ερωτικής λογοτεχνίας, με τίτλο Κλικ! – Εκτός ελέγχου. Στο έργο αυτό ορίζεται το «στιλ Μανάρα» στην αναπαράσταση του γυναικείου σώματος, ένα στιλ που έμελλε να γίνει σημείο αναφοράς για καλλιτέχνες και συγγραφείς σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Ο Μανάρα δείχνει με τον σκανταλιάρικο τρόπο του πώς αλλιώς μπορεί να μιλήσει κανείς για την ιδέα του έρωτα, στους αντίποδες της ιδέας του θανάτου.





Αντί προλόγου

Όταν μιλάμε για ερωτισμό έχουμε συχνά την τάση να μπερδεύουμε την πραγματικότητα με τη φαντασία, αν και μερικές φορές θα ήταν προτιμότερο να τις θεωρούμε εντελώς διαφορετικές. Μπορώ να διαβάσω π. χ. σε εύλογο χρόνο τα έργα του Μαρκήσιου Ντε Σαντ χωρίς άλλες συνέπειες, όμως αν προσπαθούσα να εφαρμόσω όλα όσα διάβασα, θα χρειαζόμουν μια αιωνιότητα (που σίγουρα θα άξιζε τον κόπο).

Η σεξουαλική βία και τα βασανιστήρια είναι ποινικά εγκλήματα και όχι ηθικά παραπτώματα. Όταν όλα μένουν στη σφαίρα της φαντασίας, δε χρειάζεται να μπει στη μέση η λογοκρισία, όταν όμως μεταφέρονται στην πραγματικότητα, όταν δηλαδή συμμετέχουν άνθρωποι με σάρκα και οστά, τότε το λόγο έχει ο νόμος και πρέπει να παρέμβει.

Αυτή η διάκριση είναι σαφής: έτσι, μπορούμε να αντιληφθούμε πως η λογοκρισία είναι κάτι κακό και επιπλέον περιττό, μιας και για να τιμωρηθούν ή να προληφθούν σεξουαλικά εγκλήματα, αρκεί να εφαρμοστούν οι νόμοι. Στον κόσμο της φαντασίας όμως, όπως και στα όνειρα, δεν υπάρχουν αδικήματα.

Όταν μιλάμε για ερωτισμό ή για πορνογραφία, είναι σημαντικό να διαχωρίσουμε με απόλυτη ευκρίνεια την ερωτική λογοτεχνία και τα κόμικς από τον κινηματογράφο και τη φωτογραφία. Στη λογοτεχνία ή στα κόμικς δεν εμπλέκονται πραγματικά, «φυσικά» πρόσωπα, σε αντίθεση με τον κινηματογράφο και τη φωτογραφία. Είναι λοιπόν εξίσου σαφές ότι στον ερωτικό και πορνογραφικό κινηματογράφο οι ηθοποιοί είναι ενήλικες που συναινούν, και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διαπράξουν κάποιο ποινικό αδίκημα, γιατί αλλιώς θα βρεθούν ενώπιον της δικαιοσύνης.

Για να συνοψίσω λοιπόν: απόλυτος σεβασμός στο νόμο, απόλυτη απόρριψη της λογοκρισίας.

Ωστόσο σε μερικές, λίγες, περιπτώσεις, δεν είμαι αντίθετος σε κάποια αυτολογοκρισία.

Στο Κλικ – Εκτός Ελέγχου, μια μικρή ιστορία που αρχικά ήταν περισσότερο αστεία παρά αισθησιακή, προσπάθησα να διακωμωδήσω κάποιους ηθικολόγους, έχοντας κατά νου κάτι που είπε ο Γούντι Άλεν, δανεισμένο από τον Αντρέ Μπρετόν: «Πορνογραφία είναι ο ερωτισμός των άλλων». Είχα την πρόθεση να διηγηθώ την ιστορία μιας γυναίκας σεξοφοβικής και φανατικής, που με το πρόσχημα ότι την εξουσιάζει μια μικρή σατανική συσκευή, μεταμορφώνεται σε νυμφομανή μαινάδα. Θα ήθελα να εκφράσω μια μικρή επιφύλαξη σε σχέση με το ότι ο καθένας μας μπορεί μια μέρα να παρασυρθεί από τις αισθήσεις του και να περάσει σε πράξεις που μόλις μία ώρα πριν θα του φαίνονταν παράλογες και αηδιαστικές. Η ορμή της νιότης όμως (γιατί αυτή η ιστορία είναι ήδη 27 χρονών!) μου επέτρεψε, με κάποια δόση μοχθηρίας, να οδηγήσω την καημένη την Κλάουντια στις πιο εξωφρενικές καταστάσεις, να τη βάλω να περιπλανηθεί σε άθλια μονοπάτια, όπου θα ζευγαρώσει ακόμη και με σκύλο. (Ας το ξαναπώ άλλη μια φορά: η σκηνή αυτή είναι περισσότερο αστεία παρά ερωτική!)

Παρασυρμένος από την αφηγηματική μου μανία, σχεδίασα και μια σύντομη συνέχεια, που όμως ξανακοιτώντας την, έκρινα πως τώρα πια δεν υπηρετεί το σκοπό της, πως μπορεί να προκαλέσει επικίνδυνες παρερμηνείες, και είναι κάπως «ανήθικη» σε σχέση με την υπόλοιπη ιστορία. Γι’ αυτό λοιπόν, σε συνεννόηση με τον εκδότη μου, αποφασίσαμε να καταργήσουμε δύο σελίδες του Κλικ – Εκτός Ελέγχου (που βρίσκονταν ανάμεσα στις σελίδες 28 και 29 της έκδοσης αυτής). Ήταν μια πολύ λογική απόφαση που δεν επηρεάζει καθόλου την πλοκή, και που εξυπηρετεί καλύτερα τη γενικότερη ατμόσφαιρα της αφήγησης.


Τα τελευταία χρόνια έχω την εντύπωση –ίσως και να κάνω λάθος– ότι η λογοκρισία επιδιώκει να ανακτήσει τη χαμένη θέση της. Προσφέρω τη νέα, έγχρωμη έκδοση του Κλικ – Εκτός Ελέγχου στο καλοπροαίρετο και υπομονετικό αναγνωστικό μου κοινό, με την ελπίδα να το αποδεχτεί γι’ αυτό που είναι πραγματικά: μια μικρή, όχι και πολύ σοβαρή ιστορία, γραμμένη γι’ άλλη μια φορά με πρότυπο τον Γούντι Άλεν. Αυτόν τον Γούντι Άλεν, που όταν κάποτε τον ρώτησαν αν το σεξ είναι κάτι βρώμικο, απάντησε: «Μόνο όταν το κάνεις πολύ καλά».


Μίλο Μανάρα, Mάρτιος 2009


Κυριακή, 4 Ιανουαρίου 2015

ΤΡΕΙΣ ΣΚΙΕΣ

Ο Γιοακίμ και οι γονείς του ζουν ευτυχισμένοι, σε μια κοιλάδα ανάμεσα στους λόφους, μακριά απ' τον κόσμο και τα βάσανά του.
Όταν εμφανίζονται οι σκιές, απειλητικές και επίμονες, πατέρας και γιος αναγκάζονται να φύγουν για ένα ασυνήθιστο αλλά και συγκινητικό ταξίδι. Μπορείς, όμως, να αποφύγεις το αναπόφευκτο;
Μια ιστορία για την άρνηση της απώλειας που γίνεται εμμονή. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)



ISBN13 9789608085206
Εκδότης ΗΛΙΒΑΤΟΝ
Χρονολογία Έκδοσης Δεκέμβριος 2014
Αριθμός σελίδων 272
Διαστάσεις 24x17
Μετάφραση ΤΣΑΚΩΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ
Επιμέλεια ΦΡΑΓΚΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Συγγραφέας PEDROSA CYRIL

Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ -Η ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΚΑΜΗΛΑ

Ο Αχμέτ Χαμαμέτ, ο μοναχικός βεδουίνος, έχει μια καμήλα που τον συνοδεύει ακούραστη σε όλα του τα ταξίδια. Είναι η παρηγοριά, η ελπίδα και η μοναδική παρέα του. Έτσι, όταν η καμήλα τού εκμυστηρεύεται το όνειρό της να γίνει ανάλαφρη σαν ελαφίνα και του ζητάει να την απαλλάξει από την καμπούρα της, ο βεδουίνος δε διστάζει ούτε στιγμή.


Η οργιαστική φαντασία του Ευγένιου Τριβιζά και η έμπειρη πένα του Νίκου Κούτση ζωντανεύουν με συναρπαστικό τρόπο τα πολύβουα αραβικά παζάρια, τα κακόφημα λιμάνια, τους ομιχλώδεις δρόμους του Λονδίνου, τις αίθουσες αναμονής αισθητικών χειρουργών, τις μαγευτικές οάσεις, τις μανιασμένες αμμοθύελλες και τις μαυλιστικές οφθαλμαπάτες που συνθέτουν τη σπαρταριστή, αλλά και τραγική αυτή αλληγορία.


Εκδότης ΙΚΑΡΟΣ
Συγγραφέας ΤΡΙΒΙΖΑΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ
Σχεδιαστής ΚΟΥΤΣΗΣ ΝΙΚΟΣ
80 σελίδες
ISBN 978-960-572-001-8
Α' Έκδοση: 2014
Διαστάσεις: 18,5 Χ 28,5

Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

Ρέμπραντ

Σχεδόν τρία χρόνια ο Typex κοιμόταν και ξυπνούσε με τον Ρέμπραντ. Το αποτέλεσμα της σταδιακής αυτής ταύτισης με τον μεγάλο ζωγράφο, είναι μια συγκλονιστική εικονογραφημένη ιστορία, όπου ο Typex μιλάει για τον δικό του Ρέμπραντ: έναν τύπο σκουντούφλη, ματαιόδοξο, υπερόπτη, μπρούτο, ευερέθιστο, και όμως αξιολάτρευτο και γεμάτο πάθος. Αυτός εδώ ο Ρέμπραντ σαστίζει μπροστά στην ίδια του τη μεγαλοσύνη: ό,τι και να κάνει, πάλι μεγάλος ζωγράφος θα είναι.

Ο Ρέμπραντ δεν είναι μια "πολιτισμικώς ορθή" αγιογραφία, αλλά ένα βιβλίο με εκτυφλωτικές εικόνες, για πολύ απαιτητικούς αναγνώστες. Ο σκιτσογράφος παίζει μαεστρικά με το στήσιμο της ιστορίας του, εναλλάσοντας τις οργιαστικά σχεδιασμένες σκηνές πλήθους με τις αφηρημένες λεπτομέρειες, ή τις μουντές καφέ σελίδες με άλλες, γεμάτες εκρήξεις χρωμάτων. Πηγαίνετε στο κεφάλαιο Rattus Rattus, με θέμα την πανούκλα στο Άμστερνταμ: κανείς δε φτιάχνει ωραιότερους αρουραίους από τον Typex.

Κρατάτε στα χέρια σας ένα βιβλίο προορισμένο να διαβάζεται και να ξαναδιαβάζεται: ένα βιβλίο που, με κάθε νέα ανάγνωση, θα αποκαλύπτει τα θαύματα του.

Marijn Schapelhouman Rijiksmuseum, Άμστερνταμ.


Συγγραφείς: Typex
Θέμα: Καλές τέχνες (γενικά)
Εκδότης: Γράμματα
Μετάφραση: Χρηστίνα Πολίτη
Επιμέλεια: Borinka
Εικονογράφηση: Typex
Σελίδες: 240
ISBN: 9789603295549
Ημ. Έκδοσης: 01/01/2014



Πέμπτη, 1 Ιανουαρίου 2015

SUPERMAN UNCHAINED ΤΕΥΧΟΣ 7

Ο Σούπερμαν έχει ανακαλύψει με μεγάλη του έκπληξη πως δεν είναι ο μοναδικός εξωγήινος στον πλανήτη μας. Ο δεύτερος εξωγήινος στη Γη είχε έρθει πολύ πριν τον Άνθρωπο από Ατσάλι, ονομάζεται Ρέιθ και εκτελεί κατά γράμμα τις εντολές της μυστικής οργάνωσης Μηχανή, που διοικεί ο Στρατηγός Λέιν. Ο Ρέιθ ετοιμάζεται να πολεμήσει με τον Σούπερμαν στο Οχυρό της Απομόνωσης, τη στιγμή που η Ανάληψη, μια τρομοκρατική οργάνωση, εξαπολύει μία πυρηνική επίθεση σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης. Ο Σούπερμαν εντοπίζει το υποβρύχιο-βάση της οργάνωσης και απελευθερώνει τη Λόις, που ήταν αιχμάλωτη της Ανάληψης και έχει στην κατοχή της τον μυστηριώδη Γαιόλιθο. Με αυτόν -που είναι και ο μοναδικός, μιας και ο αρχηγός των τρομοκρατών ανατινάσσει το υποβρύχιο- καταστρέφουν όλους τους πυραύλους. Ο Ρέιθ επανέρχεται και συνεχίζει τη μάχη του με τον Σούπερμαν, ο οποίος τον κερδίζει με τη βοήθεια ενός συνθετικού ορυκτού. Στη συνέχεια γυρίζουν με τη Λόις στο Οχυρό της Απομόνωσης, όπου τους περιμένει μία δυσάρεστη έκπληξη: ο στρατηγός Λέιν και ο στρατός του από υπερόπλα…