Μάθε τι νέο κυκλοφορεί:

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Ο ΠΑΡΙΑΣ


Δεν έχω πατρίδα, δεν έχω πίστη,
δεν έχω λαό, δεν έχω σπίτι, δεν έχω μέλλον.
Είμαι αθώος.

- Μόνο όσοι δεν έχουν είναι αθώοι.
- Μόνο οι παρίες δεν έχουν τίποτα.

Ο Παρίας γεννήθηκε για να ξαναπεθάνει.
Ο Παρίας δεν είναι άτομο, είναι φαινόμενο.
Είναι άκληρος, μόνος, άσχημος, τρελλός,
παιδί, ηλίθιος, αδερφή, γυναίκα,
πρεζάκιας, ζητιάνος, σκυλί, αδέσποτο,
ο τελευταίος των τελευταίων,
ο πιο κάτω κι απ'τους κάτω...



Το απόλυτο cult ελληνικό comic, με την υπογραφή ενός απο τους πιο σημαντικούς έλληνες δημιουργούς, του Λέανδρου. Οι αγαπημένοι ήρωες των πρώιμων δουλειών του, το σκληροπυρηνικό δίδυμο Nada Overdrive και Hardcore Dog πρωταγωνιστούν (και τα κάνουν όλα λίμπα) σε αυτή την αναρχική, σκληρή ιστορία για τους απόκληρους της κοινωνίας και την επανάσταση, που παραμένει πάντα μια ουτοπία.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου