Μάθε τι νέο κυκλοφορεί:

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Pizza Peperoni

«Έξι σύντομα παραμύθια, έξι κομμάτια πίτσα, έξι υπέροχες εικονογράφοι.

Η ανάγκη μου να φέρω στα μέτρα μου και να δω με τη δική μου ματιά έξι ηρωίδες κλασσικών παραμυθιών στριφογύριζε καιρό στις σημειώσεις μου. Να αφηγηθώ τις ιστορίες τους όπως ήθελα εγώ. Κι αυτό το όπως ήθελα βρήκε ξαφνικά νόημα, βλέποντας το ιδιαίτερο σχέδιο καθεμιάς από τις κοπέλες που σχεδίασαν το PIZZA PEPERONI.

Γνωρίζοντας καλά τις τρεις τους, με συνεργασίες και φιλία ετών, την μία ελάχιστα και σχεδόν μόνο από τη δουλειά τους τις άλλες δύο, ήταν ένα περίεργο ρίσκο που θέλησα να πάρω από την αρχή. Να φέρω στο ίδιο τραπέζι έξι διαφορετικά πρόσωπα, που όμως είχαν άφθονο το ταλέντο και την ικανότητα να κάνουν εικόνα όσα είχα στο μυαλό μου. Και φυσικά δικαιώθηκα για την επιλογή μου από τα πρώτα δείγματα δουλειάς τους.

Το νέο κόμικ λοιπόν είναι μια αφηγηματική ανθολογία ιστοριών που παίρνουν αφορμή από τους χαρακτήρες κλασσικών παραμυθιών και έχουν ως στόχο να μιλήσουν για άλλη μια φορά για τη γυναίκα, μέσα από τα δικά μου μάτια. Κορίτσια δυναμικά, ανεξάρτητα, αφελή και ερωτευμένα. Έξι υπέροχες γυναίκες.

Αυτό είναι το PIZZA PEPERONI!»

Σταύρος Κιουτσιούκης

Σενάριο: Σταύρος Κιουτσιούκης
Εικονογράφηση: Σιαδώρα Παπαθεοδώρου, Σοφία Σπυρλιάδου, Αλεξία Λουγιάκη, Στέλλα Στεργίου, Χριστίνα Ανθηροπούλου, Έφη Θεοδωροπούλου
1η Έκδοση: Απρίλιος 2017
Είδος: Φαντασία / Χιούμορ
Διαστάσεις: 17 x 24
Αριθμός σελίδων: 48 / Έγχρωμο
ISBN: 978-618-5115-14-2

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου