Μάθε τι νέο κυκλοφορεί:

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

Ροβινσώνας Κρούσος (Μέρος A', B' & Γ')

Γεννήθηκε το 1632 στην Αγγλία. Μεγάλωσε στο περιβάλλον μιας εύπορης οικογένειας. Ο πατέρας ήθελε να τον κάνει δικηγόρο, όμως το όνειρο του ίδιου ήταν να ταξιδέψει στη θάλασσα. Ακολουθώντας το όνειρό του, ο Ροβινσώνας ναυαγεί σ' ένα ερημονήσι όπου έρχεται αντιμέτωπος με την άγρια φύση και τον φόβο των εισβολέων, κατορθώνει χάρη στην ευρηματικότητα και τη σκληρή δουλειά όχι απλά να επιβιώσει, αλλά πραγματικά να δημιουργήσει μια νέα ζωή. Θα καταφέρει όμως να νικήσει τη μοναξιά, τις αδυναμίες και τα πάθη του και να ανακαλύψει την ουσία της ύπαρξής του;

Πρόκειται για μια ιστορία που ακροβατεί ανάμεσα στη φαντασία και την πραγματικότητα, μια ιστορία που παρουσιάζει το μεγάλο ταξίδι της ζωής μας. Την περιπέτεια για την οποία όλοι μας έχουν γεννηθεί και πρέπει να ζήσουμε.

Christophe Gaultier

«Είναι η δεύτερη φορά που διασκευάζω τον Ροβινσώνα Κρούσο σε κόμικς. Την πρώτη φορά θα ήμουν ίσαμε δώδεκα χρονών και το έργο δεν είχε παρά μονάχα δύο σελίδες! Μόλις είχα διαβάσει το μυθιστόρημα, στη σειρά νεανικής λογοτεχνίας Bibliothèque Verte της Hachette. Αυτό το βιβλίο έκανε να γεννηθούν μέσα μου τα πρώτα μου συναισθήματα αναγνώστη λογοτεχνίας.

Η μεγάλη δύναμη του Ροβινσώνα Κρούσου οφείλεται στο γεγονός ότι ταυτιζόμαστε αμέσως με τον ήρωα, μας κερδίζει την καρδιά πολύ γρήγορα. Και υπάρχει ένας ενδιαφέρων παραλληλισμός ανάμεσα στην κατάσταση αυτού του άντρα, μόνου στο νησί του να καταγράφει τη ζωή του, και στον σκιτσογράφο του κόμικς, μόνου μπροστά στο σχεδιαστήριο να σκιτσάρει τη δική του... Ο Ροβινσώνας μου έχει δώσει πάρα πολλά. Στην παιδική μου ηλικία θα πρέπει να διάβασα το βιβλίο καμιά δεκαριά φορές. Η αφήγηση της ζωής του σε κόμικς μου έδωσε μεγάλη χαρά και ελπίζω να μοιραστείτε τη χαρά μου διαβάζοντάς το.

Ευχαριστώ, Ροβινσώνα!»

Κυκλοφορεί σε τρία τεύχη


Δημιουργοί Christophe Gaultier, Marie Galopin
Ημερ. Έκδοσης Αύγουστος 2020
Αριθμός Σελίδων 48 / ανά τεύχος
Διάσταση 21 Χ 28 εκ.
Χρώμα Έγχρωμο


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου